Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2021. szeptember 26. 18:09 - StMe

Identitás

Uram, mondd kérlek, Te tudod, hogy ki vagyok?
Mert utamon úgy érzem, egyszerűen csak bolyongok,
De ki vagyok? Nem tudom, nincs meg a kirakós,
Egy monokróm képet a kezemben (hosszan) tartok,
Megtalálom-e magamat, ha csak fájdalmak és falcok?

Nem, persze, én lehetetlent kérek,
De mondd már meg kérlek,
Hogy mégis én kiből lettem?
Milyen ember volt, ki volt a példaképe?
Vagy, ha élne... az enyém Ő lenne?

Nem, kizárt, köszönöm, én jól vagyok,
Szüleim a soroktól, hát nem lennének boldogok,
Tisztázzuk, köszönöm, miattuk - még - vagyok,
Szeretetem irányukba sírig tartó,
De Uram, mondd, én mégis ki vagyok?

Ki vagyok? Én vagyok, de ki az az én,
A homloklebeny, talán ennyi lenne az egész?
Nem, valami mélyebb, a hiányát még érzem,
Személyiségem darabjai szétesnek éppen,
Ctrl-c, ctrl-v, máris van énem.

De milyen én ez? Mondd, kérlek, Istenem,
Mert nem értem, hogy én mégis ki lettem?
Mérhetetlen üresség: létezem, érzem,
A tükörben látom, ott vagyok, nézem,
De ki ez az ember? Én nem ismerem mégsem...

Nem, persze, miket is beszélek,
Én vagyok az, én, én, ÉN!
De mondd, Istenem... ki is az az ÉN?
Én vagyok az, tudom, nem kell mondanod,
De mi lesz, ha a keresését én is feladom?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stefanmetzger.blog.hu/api/trackback/id/tr3316748762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása